BKS Bank se predstavlja z novo podobo blagovne znamke

24.09.2020

Srčni, trdni v odnosih in usmerjeni v prihodnost – to so tri od šestih ključnih vrednot znamke BKS Bank. Nova strategija blagovne znamke jih izraža pogumno in z novim zagonom.

»Lani smo intenzivno razvijali svojo blagovno znamko. Tržni položaj BKS Bank smo preučili z različnih zornih kotov. Na podlagi tega smo skupaj z vodji, zaposlenimi in strankami oblikovali celovito strategijo blagovne znamke,« pravi Herta Stockbauer, predsednica uprave BKS Bank. Novo strategijo blagovne znamke zdaj korak za korakom uvajamo v vsej skupini.

V proces so bili v enaki meri vključeni vodje, zaposleni in stranke. »Novi logotip, tako kot celotna znamka, odraža naš značaj, saj so nam številne stranke v anketah pripisale veliko mero srčnosti. Poleg tega da odlično svetujemo, nas dojemajo kot ustrežljive, pozorne in empatične. Tako je nastala nova vrednota blagovne znamke,« pove Stockbauerjeva.

Nova blagovna znamka pa ne deluje le z veliko srca, temveč tudi zelo samozavestno v barvi in slogu. »V procesu se je pokazalo, da želimo, enako kot pri svojem delu, tudi pri blagovni znamki v središče postaviti ljudi,« pravi Stockbauerjeva. Logotip v sebi skriva srčnost, saj je mehkejši in bolj utripajoč. Novi nastop BKS Bank pa še poudarja val, ki ponazarja srčni utrip.

Markendiamant