V BKS Bank AG, Bančni podružnici, smo se pod okriljem matične banke v letu 2014 začeli dejavneje posvečati projektu družbene odgovornosti. V naši ustanovi so področja vodenja, odnosa do družbe in okolja že od samega začetka trajnostno naravnana. Prav tako že vrsto let z različnimi ugodnostmi skrbimo za zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu. Zavedamo se, da zaposleni starši pri usklajevanju družinskega in poklicnega življenja naletijo na različne ovire, zato smo se z namenom, da bi jim omogočili lažje in manj stresno premagovanje teh izzivov, v letu 2015 odločili za pridobitev certifikata Družini prijazno podjetje. Novembra leta 2018 smo na podlagi uspešno implementiranih ukrepov uspeli pridobiti polni certifikat Družini prijazno podjetje.
V preteklih letih smo vpeljali 14 ukrepov za lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja zaposlenih, in sicer:
- otroški časovni bonus – vstop v šolo, uvajanje v vrtec, informativni dan;
- skupino za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja;
- organiziranje skupinskega dela;
- komuniciranje z zaposlenimi;
- komuniciranje z zunanjo javnostjo;
- raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine;
- pooblaščenca/ko za vprašanja usklajevanja poklica in družine;
- izobraževanje vodij o usklajevanju dela in družine;
- vključitev tematike usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v letne pogovore;
- interni razpis: nova delovna mesta ali izpraznjena delovna mesta se naprej ponudijo zaposlenim;
- obdaritev novorojenca;
- korporativno prostovoljstvo;
- izobraževanja za starše in partnerje;
- anonimno psihološko svetovanje.
Nekatere izbrane ukrepe, kot so obdaritve novorojencev, interni razpisi za nova delovna mesta in komuniciranje z zaposlenimi, smo začeli uresničevati takoj, saj v naši banki zaposlenim številne ugodnosti ponujamo že vrsto let. Druge (otroški časovni bonus, organiziranje skupinskega dela, raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine itd.) pa smo uvedli postopno.