Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev prek plačilnih računov potrošnikov
Splošni pogoji za paketne transakcijske račune
Splošni pogoji za paketne transakcijske račune (pretekla ponudba)
Splošni pogoji spletne banke MyNet in mobilne aplikacije mBanka
Splošni pogoji poslovanja s kreditno kartico Mastercard
Splošni pogoji poslovanja z debetno kartico Mastercard
Splošni pogoji uporabe storitve SMS- in E-MAIL obveščanja
Splošni pogoji za storitev Varnostni SMS
Splošni pogoji poslovanja s trajnim nalogom
Splošni pogoji enkratnih plačilnih transakcij
Tarifa banke za potrošnike
Tarifa banke za izvajanje enkratnih plačilnih transakcij
Dokument z informacijami o nadomestilih – Ekskluzivni paket
Dokument z informacijami o nadomestilih – Prestižni paket
Dokument z informacijami o nadomestilih – Napredni paket
Dokument z informacijami o nadomestilih – Začetni paket
Dokument z informacijami o nadomestilih – Paket za mlade
Dokument z informacijami o nadomestilih – Nerezidentni račun
Sistem jamstva za vloge pri BKS Bank AG, Bančni podružnici
V skladu s slovenskima zakonoma, ki urejata bančništvo in sistem jamstva za vloge, je v priloženem dokumentu predstavljen sistem jamstva, ki velja za vloge pri BKS Bank AG, Bančni podružnici.
Jamstvo za vloge pri BKS Bank AG, Bančni podružnici je zagotovljeno preko jamstvene sheme po avstrijskem zakonu, ki ureja bančništvo in po avstrijskem zakonu, ki ureja jamstvo za vloge in odškodnine za vlagatelje (ESAG).
Obvestilo o jamstvu za vloge
Informacije o sistemu jamstva za terjatve vlagateljev
V BKS Bank AG, Bančni podružnici, vaše mnenje jemljemo resno in si prizadevamo, da so naše storitve v vaše zadovoljstvo. V kolikor z našo storitvijo niste bili popolnoma zadovoljni, vas prosimo za vaše mnenje o tem, kako se lahko izboljšamo. Če imate pripombo na naše poslovanje ali pritožbo, nam je zelo pomembno, da nam to sporočite. Le tako lahko sodelujemo z vami, da odpravimo vaše pomisleke ali morebitne pomanjkljivosti pri našem poslovanju.
Informacije o internem pritožbenem postopku
V BKS Bank AG, Bančni podružnici, imamo dvostopenjski interni pritožbeni postopek. Na prvi stopnji obravnava pritožbo organizacijska enota banke, ki vodi račun stranke oziroma opravlja zanjo bančne storitve ali storitve investicijskega bančništva, na drugi stopnji pa jo obravnava Komisija za reševanje pritožb.
Pritožba se lahko vloži prek spletnega obrazca "Vaše mnenje šteje" na tej spletni strani ali
- po pošti na naslov BKS Bank AG, Bančna podružnica, Verovškova ulica 55a, 1000 Ljubljana,
- po elektronski pošti na naslov pritozbe@bksbank.si,
- prek elektronske banke MyNet,
- v poslovni enoti banke,
- po telefonu Pooblaščencu za pritožbe (telefonska številka +386 158 958 00).
Več informacij vam je na voljo v Pravilniku o internem pritožbenem postopku in izvensodnem reševanju sporov.
Informacije o izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov
Če se stranka, ki je potrošnik, z odločitvijo banke, izdano v internem pritožbenem postopku, ne strinja, lahko vloži pritožbo pri izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov, Združenju bank Slovenije − GIZ, Ljubljana (v nadaljevanju: izvajalec IRPS), ki ga banka priznava kot pristojnega za reševanje sporov v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Potrošnik lahko vloži pobudo na spletni strani ZBS, po navadni pošti na naslov Združenje bank Slovenije – GIZ, Ljubljana, Šubičeva ulica 2, 1000 Ljubljana, Slovenija, s pripisom: pobuda za IRPS, ali po elektronski pošti na naslov izvajalec.irps@zbs-giz.si.
Več informacij o izvajalcu IRPS, o vložitvi pobude ter o načinu in postopku IRPS pri ZBS je na voljo na spletni strani ZBS.
Pravilnik o internem pritožbenem postopku in izvensodnem reševanju sporov