Prek spletne platforme BKS Integrity Line lahko 24 ur na dan prijavite kršitve ali postavite vprašanja o morebitnih kršitvah, pri tem pa ne razkrijete svoje identitete. Po želji je zaposleni v prijavnem oddelku na voljo tudi po telefonu ali za osebni pogovor. Za to uporabite kontaktni obrazec na platformi.
- Finančni kriminal (npr.: goljufije, primeri podkupovanja in korupcije, poneverbe, prilastitve, odtujitve, izsiljevanja ali poskus teh kaznivih dejanj)
- Kršitve zakonodaje o bančništvu ali kapitalskem trgu
- Navzkrižja interesov zunaj poslovanja z vrednostnimi papirji
- Pranje denarja in financiranje terorizma
- Zloraba ali kraja zaupnih podatkov o strankah in podjetju
- Kraja sredstev podjetja
- Hude kršitve varstva okolja
Naš sistem za prijavo kršitev je na splošno na voljo vsem osebam, ki so poklicno povezane z BKS Bank in so v tej povezavi pridobile informacije o kršitvah. To vključuje aktivne in nekdanje zaposlene, člane nadzornega sveta, dobavitelje, izvajalce ali druge pogodbeno povezane tretje osebe.
Stranke prosimo, da se s svojimi predlogi in pritožbami obrnejo na lokalno pisarno ombudsmana. Zaradi tehničnih razlogov pritožb strank, prejetih prek spletne platforme BKS Integrity Line, ni mogoče posredovati lokalni pisarni ombudsmana.