Bančni tehnolog (m/ž) na sedežu podružnice v Ljubljani

Ljubljana

Zaradi povečanega obsega poslovanja v svoje vrste vabimo ambiciozne posameznike, ki bodo skupaj z nami gradili in soustvarjali našo uspešno zgodbo.

 

BKS Akademija
Strokovno izpopolnjevanje in razvoj kariere, karierni program za ženske
program za razvoj talentov, mednarodni program pripravništva

 

Usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja
Fleksibilni delovni čas, otroški časovni bonus,
anonimno psihološko svetovanje, izobraževanja za starše in partnerje


 

Certifikati
Družini prijazno podjetje

 

Ugodnosti za zaposlene
Aktivnosti za promocijo zdravja, sofinanciranje jezikovnih tečajev
športne dejavnosti, možnost najema parkirnega mesta




Raznolikost 
Sodelavci 15 različnih narodnosti


 

Podjetje
100 let stabilnosti in neodvisnosti, urejene razmere v stabilnem delovnem okolju
dinamično delovno okolje v mednarodni banki; možnost mednarodne kariere

Vaše glavne delovne naloge in odgovornosti bodo:

  • raziskovanje, analiziranje, načrtovanje in uvajanje novih produktov in procesov oz. dopolnjevanje obstoječih na področju poslovanja s potrošniki oz. pravnimi osebami, 
  • načrtovanje, testiranje in uvajanje tehnoloških in informacijskih sprememb in priprava zahtevkov za nove aplikacije (specifikacija strokovnih, tehničnih in zakonskih zahtev, prenos v produkcijo ter vzdrževanje) in spremembe obstoječih sistemov, procesov in produktov, 
  • priprava in vzdrževanje delovnih navodil oz. priročnikov in šolanje uporabnikov,
  • modeliranje poslovnih procesov,
  • sodelovanje v projektih z vidika informacijskih sistemov oz. projektno delo na tehnično-informacijskem področju,
  • skrbništvo nad pravilnim izvajanjem delovnih postopkov in procesov,
  • koordinacija bančnih in zunanjih sodelavcev, koordinacija z dobavitelji in zunanjimi partnerji,
  • priprava specifikacij za razvoj in dopolnitev sistemov, procesov in produktov,
  • sodelovanje pri informacijskih projektih banke,
  • sodelovanje pri oblikovanju informacijskih zahtev ter vpeljevanju novih informacijskih rešitev,
  • redno spremljanje in upoštevanje zakonodaje in predpisov pri uvajanju novih oz. spremembah obstoječih produktov,
  • priprava in vzdrževanje splošnih pogojev poslovanja in navodil za stranke v sodelovanju z ostalimi oddelki in po navodilu narejenih.

Potrebna znanja, izkušnje in sposobnosti:

  • VII. stopnja strokovne izobrazbe, tehnične ali druge ustrezne smeri in vsaj 5 let delovnih izkušenj ali VI. stopnja strokovne izobrazbe, tehnične ali druge ustrezne smeri in vsaj 7 let delovnih izkušenj;
  • poznavanje tehnologije bančnih procesov in priprave projektne dokumentacije;
  • poznavanje bančnih aplikacij za podporo poslovanju;
  • izkušnje s programsko opremo HIBIS so prednost;
  • aktivno znanje angleščine in/ali nemščine;
  • sposobnost organiziranja in koordiniranja;
  • analitične in logične sposobnosti;
  • samoiniciativnost, natančnost in zanesljivost;
  • obvladovanje dela z računalnikom in administrativnih del.
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo. Pred sklenitvijo delovnega razmerja mora izbrani kandidat predložiti potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da ni v kazenskem postopku.

Zainteresirane kandidate oz. kandidatke vljudno vabimo, da svoje ponudbe z življenjepisom, dokazili o izobrazbi in opisom dosedanjih izkušenj pošljete do 10. avgusta 2023 na kadrovska@bksbank.si.

Vaše vloge bomo obravnavali zaupno! Veselimo se vaših prijav.
Spletna prijava