Asistent v skrbništvu strank z vrednostnimi papirji (m/ž)

 

Na sedežu podružnice v Ljubljani

Zaradi povečanega obsega poslovanja v svoje vrste vabimo ambiciozne posameznike, ki bodo skupaj z nami gradili in soustvarjali našo uspešno zgodbo.

Job Benefits

Image_Hut.PNG.png

BKS Akademija​

Strokovno izpopolnjevanje in razvoj kariere, karierni program za ženske program za razvoj talentov, mednarodni program pripravništva.

Usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.

Fleksibilni delovni čas, otroški časovni bonus, anonimno psihološko svetovanje, izobraževanja za starše in partnerje.

Certifikati

Certifikati

Družini prijazno podjetje.

Ugodnosti za zaposlene

Aktivnosti za promocijo zdravja, sofinanciranje jezikovnih tečajev športne dejavnosti.

Raznolikost 

Raznolikost 

Sodelavci 15 različnih narodnosti.

Podjetje

Podjetje

100 let stabilnosti in neodvisnosti, urejene razmere v stabilnem delovnem okolju dinamično delovno okolje v mednarodni banki; možnost mednarodne kariere.

Vaše glavne delovne naloge in odgovornosti bodo:

  • skrb za obnovo in pridobitev manjkajoče dokumentacije strank
  • komunikacija s strankami in informiranje strank 
  • tekoče informiranje strank o dogajanju na trgu vrednostnih papirjev
  • določitev profila vlagatelja in investicijsko svetovanje glede naložb
  • sprejemanje nalogov za preknjižbe vrednostnih papirjev strank in posredovanje le-teh v zaledje poslovanja z vrednostnimi papirji
  • tekoča kontrola poslov, vplačil in izplačil denarnih sredstev ter stanj vrednostnih papirjev strank
  • reševanje enostavnejših reklamacij
  • urejanje baze visoko tveganih in politično izpostavljenih oseb
  • urejanje in obdelovanje KSM kampanj (posodabljanje podatkov o stranki)
  • urejanje postopkov dedovanja strank v sodelovanju s pravno službo in z zaledjem poslovanja z vrednostnimi papirji
  • priprava ponudb in pogodb o opravljanju investicijskih storitev
  • iskanje novih strank in skrb za obstoječe stranke

Potrebna znanja, izkušnje in sposobnosti:

  • najmanj VI. stopnja strokovne izobrazbe ustrezne (ekonomske) smeri, lahko tudi vse vrste V.
  • vsaj 2 leti delovnih izkušenj za V. stopnjo izobrazbe ali 1 za VI.,
  • licenca za opravljanje poslov borznega posrednika – najmanj A + B,
  • organiziranost in komunikacijske sposobnosti,
  • znanje nemškega in/ali angleškega jezika,
  • usposobljenost za delo z računalnikom,
  • pozitivna naravnanost, natančnost in samoiniciativnost.

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom. Pred sklenitvijo delovnega razmerja mora izbrani kandidat predložiti potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da ni v kazenskem postopku.

Zainteresirane kandidate oz. kandidatke vljudno vabimo, da svoje ponudbe z življenjepisom, dokazili o izobrazbi in opisom dosedanjih izkušenj pošljete do 17. marca 2025 preko portala Moje delo.

Vaše vloge bomo obravnavali zaupno! Veselimo se vaših prijav.

V BKS Bank ponujamo enake možnosti za vse zaposlene in kandidate za zaposlitev ne glede na starost, spol, etnično pripadnost, versko pripadnost, spolno usmerjenost ali telesno stanje. Zainteresiranim – tudi tistim, ki se odločajo za spremembo na področju kariere – ponujamo številne priložnosti: dodatno usposabljanje, fleksibilni delovni čas, varstvo otrok, zdravstveni projekt in številne socialne ugodnosti.

Kot del GDPR (Splošna uredba EU o varstvu podatkov) je treba osebne podatke izbrisati, ko je izpolnjen namen te obdelave. Ta namen je izpolnjen takoj, ko je navedeno delovno mesto zasedeno ali preklicano.

BKS Bank si je zadala cilj povečati delež žensk na vodstvenih položajih. Zato še posebej pozdravljamo prijavo kandidatk.

Obiščite našo stran na LinkedInu. Veseli bomo vašega "všečka", "delitve" ali komentarja:

Linkedin Logo

Spletna prijava